zondag 9 juni 2013

Get well wishes

Hallo allemaal!

Daar zijn we weer met een mannenkaartje! Leuk ideetje misschien voor vaderdag, of je man, vader, oom, opa die binnenkort jarig is.

 Het idee vond ik op Pinterest. Wat een bron van inspiratie is dat, geweldig! Ik heb al twee weken zoveel zin om met de Clockworks stempelset van SU te spelen, en nu vond ik een prachtige kaart met dit set gemaakt. Die hebben we dus maar eventjes gelift ;-)
Nog een close-upje:
De kaart is voor de zoon van een goede vriendin die momenteel in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat de kaart inmiddels is aangekomen, en ik ben benieuwd wat hij ervan vindt!
Kleurtjes die op deze kaart gebruikt zijn: Pumpkin Pie (net als het cardstock matje), Marina Mist, Basic Gray, Old Olive en Night of Navy. De tekst heb ik op een stukje Whisper White cardstock gestempeld, en heb ik daarna gesponsd met Marina Mist. Krijg je toch net weer een ander effectje. Daarna afgescheurd, om een beetje een washi-look te creëren.
Het tekstje komt uit de set Teeny Tiny Wishes, een set waar ik zooooo blij mee ben! Als laatste nog wat spettertjes Early Espresso gemaakt met de Color Spritzer Tool, en klaar was het kaartje.

Houden jullie trouwens de retired lists in de gaten? Er zijn al een hoop artikelen uitverkocht. De lijsten die twee berichtjes hieronder te vinden zijn, worden dagelijks ge-up-date. Enne....die o zo leuke Color Spritzer Tool gaat er ook uit, dus mocht je die nog willen hebben, gauw bestellen dan!

Leuk dat je kwam kijken, tot snel!

Liefs


Xandra

2 opmerkingen:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X