vrijdag 22 juni 2018

Babykaartjes

Goedemiddag!

Gisteren mocht ik gaan kroelen met een nieuwe wereldburger, dus daar had ik natuurlijk een kaartje voor nodig. Nu zit ik momenteel een beetje in een kaartjes-maak-dip, en dus komt er niet veel uit mijn handen de laatste twee maanden.
Maar....gelukkig hebben we nog altijd zoiets als de uitdrukking "onder druk het beste presteren" want er kwam dinsdag toch zómaar wat uit mijn handen haha!
Ik maakte drie kaartjes. Eén voor baby M. en twee voor de voorraad (als ik dan toch aan het kleuren en papiersnijden ben...hihi!)

Ik ben met retired materialen aan de gang gegaan. Waarom!?
Omdat de stempelset nog steeds schattig is...
Omdat het papier nog steeds leuk is...
...en omdat ik even niks "passends" aan nieuw materiaal had. 't Overkomt ons allemaal wel eens ;-)


De stempel uit de set Moon Baby heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends. Wát kleuren ze toch heerlijk. Ik kan niet wachten tot de nieuwe kleuren echt verkrijgbaar zijn!
Goed onthouden: stempel je afdrukje met Memento inkt: als je StaZon gebruikt gaan de lijntjes vegen en vlekken bij gebruik van de Blends.
Natuurlijk kun je wél StaZon gebruiken wanneer je je WatercolorPencils wilt gebruiken.

En nog en close-up van het ingekleurde plaatje.
Het was fijn om weer wat kaartjes te maken. Ik hoop van harte dat mijn mojo snel weer blijvend terugkeert!

Ik wens je een fijne dag.
xx



Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X