zaterdag 17 maart 2018

100% allergenenvrij ;-)

Goedemorgen!
Vandaag wil ik een kaartje met een knipoog laten zien. Soms heb je behoefte aan een kaartje wat net even anders is, en dit is precies zo'n kaartje. 
Ideaal voor iemand die allergisch is voor van alles - het leven is immers al lastig genoeg als je continu moet letten op wat je eet!- en voor de foodies en #fitgirls van tegenwoordig.
En de combinatie van de stempel uit de set Birthday Wit en het papier uit het blokje Picture Perfect maakt het kaartje extra leuk ;-)
Het papiertje met de donuts paste perfect. Maar ook het papiertje met de koekjes was niet te versmaden:


De tekst heb ik eerst op het vellum gestempeld, met BasicBlack inkt en goed gedroogd met de heattool. Daarna heb ik dezelfde stempel op whisper white cardstock afgedrukt in de verschillende felle kleurtjes. De woordjes heb ik toen 1 voor 1 uitgeknipt en op de vellum banner geplakt. 

Als je een kaartje met "bulky" embellishments wilt opsturen is het erg oppassen.... de postsorteermachines zijn immers niet altijd even vriendelijk voor dit soort kaartjes! De twee ijzeren klemmetjes van de clips kun je naar onderen klappen, zodat het kaartje beter in de envelop past.  Maar nog steeds is de clip dan vrij dik. Daarom raad ik je aan om dit soort kaartjes persoonlijk te geven op een feestje, of zelf bij de ontvanger door de brievenbus te doen. Mocht dat écht niet lukken, dan kan verzenden in een bubbeltjes-envelop natuurlijk ook.

Ik ben benieuwd wat je van de kaartjes vindt.
Ik wens je een fijn weekend, en tot snel!

xx

Gebruikte materialen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X