woensdag 8 november 2017

Congratulations.....

Goedemorgen!
Vandaag heb ik werkoverleg met de collega's van Leswerk. Eén van hen heeft 8 (!!) puppies gekregen, dus dat verdient natuurlijk een kadootje.
Ik haalde wat hondenbrokjes bij de winkel met de A ;-) en stopte die in een Acetate Card box. Ik vind deze doosjes wel zo ontzettend leuk.... je kunt er zoveel mee! 
Wat designpapiertjes uit de Wood Textures dsp stack en twee schattige hondjes....

De hondjes uit de stempelset Bella and Friends (die ik van Marijke mocht lenen: thnx!)  heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends. Wat een feestje om met deze stiften te kleuren!
De teksten is een gevalletje "een beetje van mezelf en een beetje van Maggi" ;-). Met de Labeler Alphabet stempelde ik het woord "puppies". De andere tekst is van MFT, net als de bannertjes.

Ik ben benieuwd wat mijn collega hiervan vindt!

Ik wens je een fijne dag!
Xandra

2 opmerkingen:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X