zondag 19 november 2017

Celebrate 2018....

UPDATE:
De workshop op 20 januari is VOL. Inschrijven voor de tweede datum, 27 januari kan vanaf heden.

Goedemiddag!

Misschien heb je dit plaatje al voorbij zien komen in een nieuwsbrief of op mijn blog op de pagina "workshops":

Hier is dan eindelijk de extra beloofde info.....én een probleem (help!)

Op 20 januari gaan we weer een hele dag aan de knutsel! 
Ik heb nu twee van deze workshops gegeven, en het is elke keer een enorm feest. Dus daarom plakken we er gewoon nog een editie aan vast!
Weer inclusief high tea, een fijne goodiebag en natuurlijk een hele berg gezelligheid!

Maarrrrrr: mocht ik eerst nog gebruik maken van de ruimte op school hier in Heijningen, nu mag het niet meer. Ik werk niet meer op school, dus ja...ergens moet een grens getrokken worden. Begrijpelijk!
Op dit moment is echter het huren van een andere ruimte gewoonweg nog te duur. Voor 5 of 10 personen gaat dat niet. Want dan moet ik de workshopprijs gaan verhogen, en een bijdrage vragen voor elke kop koffie/thee en dat wil ik absoluut niet!

De workshop wordt nu dus gewoon bij mij thuis gehouden. En dat is prima. 
Maar: ik heb maximaal 5/6 plekken hier aan tafel. Meer gaat niet, want dan zitten we als sardientjes op elkaar, en dat knutselt echt niet fijn. 

Zodra deze plekken allemaal gereserveerd zijn, zal ik een tweede datum openen; dit wordt de week erna: 27 januari. 

De workshop kost €52,50. Boek je voor 3 december (that's my birthday! 🎉) dan krijg je €5,00 korting. 
Wil je je opgeven? Doe dat dan zo snel mogelijk. Eerst maak ik de datum 20 januari vol, daarna komt 27 januari beschikbaar. 

Goed....het was weer een heel verhaal! (Sorry!)
Voor nu een fijne dag en tot snel!

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X