zaterdag 11 maart 2017

Hey chick....

....daar zijn we dan eindelijk weer eens!
De laatste weken ben ik een beetje uit zicht geweest geloof ik..... en dat tijdens de Sale-a-Bration....oef....
Soms heb je van die periodes dat er werkelijk niks uit je handen komt, de inspiratie foetsie is en daar zelfs een avondje pinteresten er niks aan helpt. 

Maar goed. Daar zijn we dan weer ;-)
Beetje bij beetje hoop ik weer wat meer te gaan knutselen en bloggen!

Voor het postje van vandaag heb ik een leuk eierdoosje gepimpt. 
Het is immers toch ook alweer bijna Pasen haha (dat doen de paaseieren in de winkel al wel geloven althans). 

 
Natúúrlijk met een Sale-a-Bration-Hey-chick-kippie erop hihi!

Het doosje (Mini egg cartons) wat ik gebruikte staat op bladzijde 18 van de lente-zomercatalogus. 
Ze komen met 8 stuks tegelijk, en er passen 4 eitjes in. Ze zijn heel makkelijk te kleuren met de Spritzers uit de hoofdcatalogus, wat druppels uit een refill-flesje in je favo inktkleurtje en wat water. Even laten drogen (of een handje helpen met de heattool) en dan kun je het doosje verder versieren. 
De achtergrond maakte ik met de Hexagons Dynamic textured impressions (mond vol... leuk galgje-woord) embossingfolder. 
De Stitched Shapes framelits mochten natuurlijk niet ontbreken. Zo'n fijne set!
Het kippie (gratis bij besteding van €60,00!) kleurde ik in met de Watercolorpencils. Heerlijk werkje ;-)


 
En met iets lekkers erin....
 
....alleen zat dat eigenlijk al in een leuk doosje.... 🤔
ach.... who cares....
Een gepimpt eierdoosje vind ik dan toch iets leuker hihi!

Is er nog een Sale-a-Bration item wat je aan je collectie toe wilt voegen? Wacht daar niet te lang mee! Voor deze producten geldt immers op is op. En de SAB duurt nog slechts 3 weken c.q. 21 dagen (yikes!)

Komende dinsdag doe ik weer een verzamelbestelling. Bestel je mee? Dan ontvang ik je lijstje graag voor maandag 20.00 uur. 

Ik wens jullie een heel fijn weekend!
Tot snel (echt waar 😅)

2 opmerkingen:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X