zaterdag 19 december 2015

Bloghop Happy Stampin' Teamswap

Goedemorgen!
 
Leuk dat je komt kijken! Vandaag organiseren wij met het HappyStampin' Team weer een leuke bloghop voor je.
Als het goed is kom je van het blog van Wilma. Zo niet, dan kun je gewoon bij mij beginnen en door hoppen naar de volgende blogs, tot je weer hier terecht komt. Dan heb je iedereen gehad.
 
Van Ingen kreeg ik een superleuk pakketje toegestuurd:
 Daar moest ik dus mee aan de slag.....en toen was het best even een uitdaging!
 
Na wat schuiven en doen heb ik besloten er gewoon 
wat anders van te maken dan een doorsnee-kaart ;-) ...
 
 .... Een pocket met een kaartje erin waar je je wens op kunt schrijven!

De hertjes vroegen erom om uitgeknipt te worden, dus dat gelijk maar gedaan. Net als de kerstman en de pakjes. (de pakjes was trouwens nog een mazzeltje: die kwamen uit de uitgestansde ovaal, en zaten daar precies aan de rand van de achterkant van het dsp!)

Onder deze post kun je zien welke materialen ik gebruikt heb.
Het enige wat ik zelf heb toegevoegd, is wat Shimmery White cardstock om de tekst op te stempelen en wat zilverdraad onder de sneeuwvlokken. De rest van de materialen zat in het pakketje wat ik van Ingen kreeg. Ingen, ik vond 'm hartstikke leuk! Dank je wel!

Ik hoop dat dit kaartje inspiratie biedt voor het maken van je eigen laatste kerstkaarten (of ben ik de enige die nog niet klaar is? hihi). Een heel groot deel van de materialen die in de herfst-wintercatalogus staan, zijn op dit moment flink afgeprijsd. Mocht je hier nog van willen profiteren, dan kan dat natuurlijk! Wees er snel bij, want op is ook echt op. Komende woensdag plaats ik weer een verzamelbestelling. Mocht je niet zo lang willen wachten, dan kan ik de bestelling natuurlijk ook gelijk van Stampin' Up! naar jou toe kunnen laten verzenden.

Je kunt nu doorhoppen naar Sylvia

Leuk dat je kwam kijken. Ik wens je een fijn weekend toe, en tot snel!

Groetjes
Xandra
Built for Free Using: My Stampin Blog

3 opmerkingen:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X