donderdag 26 november 2015

OnStage deel 2

Goedemorgen!

Ja, deel twee. Want ik had nog niet alle foto's laten zien.

We hebben natuurlijk geswapt in Brussel. Dit houdt in dat je een veelvoud maakt van 1 projectje. Deze items ruil je met andere mensen, zodat je met een heleboel ideeën terug naar huis gaat. Ik heb deze keer een Project life journalingkaartje gemaakt met die lieve pinguin uit de Snow Friends set:

Ik gebruikte hier de PL-journalingcards voor. Supermakkelijk, en snel gemaakt zonder meten en snijden. Beetje bling mocht natuurlijk niet ontbreken in de vorm van Dazzling Diamonds Glimmer Paper.  Staat Mr. P. met z'n voeten in de sneeuw ;-)

Van deze kaartjes heb ik 60 stuks gemaakt. En dit is een selectie van wat ik allemaal terug kreeg:



Supergaaf om verschillende ideeën te zien met 1 product. Of om uitwerkingen te zien waar je zelf nog nooit aan had gedacht.... Sommige swapjes bevatten ook iets te snoepen, en daar heeft David gister zijn voordeel mee gedaan ;-)

Verder werd ik ongelooflijk verwend op OnStage. Door Stampin'Up! én door mijn lieve upline Janneke:


Van Janneke kreeg ik een supermooie KikkiK-wallet en een leuke opbergdoos met allemaal kleinigheidjes erin: een poetsdoek voor m'n clearblocks, linenthread, handige tabjes om in de nieuwe catalogus te plakken bij mijn wishlist-items (jeej!), houten woordjes (ben grootverbruiker van die dingen!) en een gaaf bling-keycord. Ook maakte ze een prachtig label voor aan de convention-bag. Iedereen loopt immers met dezelfde tas rond. En dan is het toch prettig om je eigen tas goed te kunnen herkennen!
Janneke, nogmaals dank voor deze super-verwennerij!! Xxx


Maar daar hield het niet mee op! Van Stampin' Up! kregen alle mensen die op de boot aanwezig waren voor SilverElite reception nog een hele gave opberger voor embellishments. Zoooo blij met dit juweeltje! In de conventionvpbag zat ook nog een mooie schrijfmap, een button voor de prize-patrol, en setje pennen en nog een button voor de eerste "OnStage".

Daarnaast werden we naar huis gestuurd met de nieuwe catalogus én ons nieuwe personeelsblad. Een gaaf 32-pagina's tellend blad waar weer een hoop tips in staan, maar ook complete workshop ideeën. (Ook ontvangen? Stuur dan gerust een berichtje!) Dit komt voortaan eens in het kwartaal uit.
En dan natuurlijk de prize patrols! Twee papierblokjes en een stempelset waren er voor iedereen.... Een stempelset zat in de conventionbag. Én dan was er nog een stempelset voor iedereen die door middel van de buttonkleuren bepaald werd. Met mijn BasicGray button won ik de stempelset die je linksachter ziet.
Wat een verwennerij.....werkelijk! Ben nog steeds superblij met al mijn spulletjes als ik ze weer zie.

En het allergaafste is.....dat we vanaf nu geen heel jaar meer hoeven te wachten op de volgende OnStage! In april wordt het grote event in Utah gehouden (hmmm beetje ver hihi). Gelukkig is er ook een lokale uitvoering: in Amsterdam. Heb er nu al onwijs veel zin in!

Voor nu wens ik je een fijne dag. Tot snel weer, met een kaartje!

Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X