zondag 15 februari 2015

Congratulations! En een leuke actie ;-)

Goedemiddag!
 
Zo daar ben ik dan weer eindelijk na bijna anderhalve week ziek te zijn geweest.
Net als de rest van ziek Nederland geveld door de griep. 
En goed ook...mens wat kan je je beroerd voelen zeg, jakkes!
Gelukkig ben ik weer goed opgeknapt en heb ik de energie weer terug gevonden om wat kaartjes te maken.

Dit keer een kaartje voor mijn vader. En gezien hij in het hout zit, vond ik de Adventure Bound paperstack wel erg mooi om te gebruiken. Hier zitten namelijk mooie houtmotieven in.

Ik heb de Circle Card thinlit dies gebruikt voor deze kaart. Ik blijf het flip-effect verschrikkelijk leuk vinden. Voor de basis van de kaart en de band eromheen heb ik Mossy Meadow cardstock gebruikt.
In de lente-zomercatalogus zit ook een hele gave mannen-stempelset: Guy Greetings. Perfect!

Kaart open



En een paar details.

Inmiddels zijn we halverwege februari. Dit betekent ook dat we halverwege Sale-a-Bration zijn!
Daarom vind ik het tijd voor een gave actie. Plaats een bestelling van €60,00 of meer. Dan krijg je zowiezo al een Sale-a-Bration artikel gratis! Ik doe er ook nog wat bij: een kadootje waar je zeker te weten wat mee kunt. Wat? Dat is natuurlijk nog even een verrassing ;-)
 Op dinsdag 17 februari plaats ik de volgende verzamelbestelling. Dus wil je mee bestellen? Geef je lijstje dan snel door! Enne....denk vooral aan die veel te leuke Weekly Deals van deze week (magnetisch platform, leuke dies.....)

Ik wens je een mooie zondag en tot snel!

Groetjes
Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X