woensdag 7 augustus 2013

4 halen...

....en slechts 3 betalen!
Stampin' Up! heeft weer een leuke actie bedacht: bestel drie sets designpapier en je krijgt er één gratis bij! (uit de reguliere catalogus, en uitgezonderd de Specialty series)
 Photobucket Pictures, Images and Photos
Daarnaast zijn we weer een nieuwe maand in gegaan, wat betekent dat er weer een nieuwe "Best of 25 years" stempelset beschikbaar is. Dit keer is het The best of Shelli geworden. Shelli Gardner is de CEO en mede-oprichtster van Stampin'Up! en heeft geselecteerde stempels in de catalogi altijd een extra warm hart toegedragen, omdat deze stempels echt helemaal in haar stijl waren. De volgende stempels zijn de beste van de afgelopen 25 jaar:
Photobucket Pictures, Images and Photos
Deze set is uiteraard bij mij te bestellen. Hij kost €17,95 en is tot 31 maart beschikbaar.

En verder.....
...heb ik vorige week weer een heerlijke, gezellige, fijne inloopavond mogen houden. Dames, ik vond het geweldig dat jullie er waren! Wat een superavond was het weer!
...heb ik afgelopen maandag mijn pre-order uit de nieuwe Herfst-Kerst catalogus mogen ontvangen en jummmmmm wat een prachtige producten zijn we weer ontwikkeld! Ik ga gauw aan de gang met mijn nieuwe goodies, jullie zullen de eerste creaties snel zien!
...is deze nieuwe seizoenscatalogus al bij mij te bestellen! Voor €1,50 excl. verzendkosten stuur ik hem naar je op!
...staat natuurlijk de volgende inloopavond ook alweer gepland: op vrijdagavond 30 augustus, vanaf 19.30 uur ben je van harte welkom! Geef je even op via de email knop links op mijn blog, dan ben je verzekerd van een plekje.

Voor nu was dat het weer. Leuk dat je langs kwam en tot gauw!

Liefs

Xandra

photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X