zaterdag 13 juni 2020

DGP#244: You are the best

Goedemiddag!

This post is in Dutch. Please use Google Translate to read this in your language.

Vandaag wil ik een kaartje laten zien wat ik heb gemaakt met de stempelset Jar of Flowers, en de bijbehorende Jar-punch.

Ik heb me weer eens gewaagd aan een challenge. Deze keer van het Global Design Project. De ene keer hebben ze een sketch, de andere keer een kleurenuitdaging. Deze week is de opdracht een designer te casen. Als je op het plaatje klikt, kom je bij de uitdaging terecht:
Dit is mijn uitwerking geworden:
Ik heb de bundel Jar of Flowers gebruikt, samen met een uit de bundel Tasteful Touces.
De bloemen heb ik gestempeld met StaZon, en ingekleurd met de watercolor Pencils van Stamin' Up! en een waterpen. Het designpapier heet In Good Taste.

Een klein detail van de bloemen:
De spetters die achter de label en bloemen zitten, heb ik met de Frost White Shimmerpaint gemaakt.
En natuurlijk mogen wat pareltjes niet ontbreken ;-)


Leuk dat je even kwam kijken!

xx
Xandra

1 opmerking:

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X