dinsdag 5 december 2017

Open night Dordrecht

Goedemorgen!

Vorige week maandag was het dan eindelijk zo ver.....we hebben er lang naar uitgekeken: De Open Night van Stampin' Up! in het Van der Valk hotel in Dordrecht! 
SU organiseerde deze avond om zoveel mogelijk mensen kennis te laten maken met de spulletjes die we in onze catalogi hebben staan. Op dinsdag was er een zelfde avond, in Duiven.

Samen met met vriendin Marijke was ik uitgenodigd om te komen helpen. Nou, dat hoef je natuurlijk maar één keer te zeggen. Wij helpen met alle liefde en plezier mee!
En we hadden er heel veel zin in zoals je ziet hihi!

Na een middagje opbouwen zag alles er zo uit:
Mijn tafel:
En de hele zaal:
 
Het zag er super feestelijk uit!
 
Na wat uitleg over de make&takes van Charlotte Harding, hebben we wat gegeten. 
Daarna gingen de deuren van de zaal open en kwamen alle mensen binnen.
Ik had 5 lieve dames aan mijn tafel, die ik de hele avond mocht helpen bij het maken van de projectjes. We maakten een kaart, twee Memories and More-pagina's, en een leuk kado-doosje.

Dit was het kaartje wat de dames mochten maken. Ik kon er ook 1 maken, want mijn tafelgenoten waren heerlijk bezig ;-)
Heel simpel, maar een superleuk kaartje!
De kadootjes konden ingekleurd worden met de aquarelpotloden. Want je hoeft natuurlijk niet persé te aquarellen. Voor "gewoon kleuren" lenen ze zich ook perfect!

We hebben een ontzettend leuke en gezellige avond gehad. Natuurlijk hoop ik de dames die bij mij aan tafel zaten, nog een keer te zien ;-)

Aan het einde van de avond was er wat materiaal over. Hier kon ik thuis precies nog 5 kaartjes van maken.....
 Zelfde materiaal, zelfde sketch, maar tóch net wat anders.....

 Deze kaartjes heb ik naar een aantal mensen gestuurd die de afgelopen drie maanden een bestelling bij mij deden.
Ook stuurde ik ze een kadootje. Het is gewoon leuk om mensen zo nu en dan te kunnen verrassen met een kleinigheidje ;-)

Ik wens je een fijne dag, en tot snel!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X