zaterdag 24 september 2016

Actie: Eindejaarsknaller!

Goedemorgen!
 
 
Een Eindejaarsknaller.....maar het is toch nog geen oud&nieuw?? 
Bij Stampin' Up! wel: ons nieuwe jaar begint namelijk op 1 oktober.
En daarom vonden Janneke en ik het tijd voor een leuke actie: een echte eindejaars knaller! 
Deze geldt tot en met vrijdag 30 september, 18.00 uur. 

Doe je deze week een bestelling van minimaal €65,00 dan krijg je van mij de
superleuke hostess-set Cozy Critters óf de hostess-set Love you Lots GRATIS bij je bestelling. 
Deze set vind je in de herfst / winter catalogus op blz 3.
Deze actie komt bovenop mijn september-actie: gratis verzending bij een bestelling
vanaf €50,00.

Mail, bel of app je bestelling aan mij door voor vrijdag 30 september 18.00 uur.
Om 20.30 uur gaat de bestelling eruit.
Daarna vervallen beide acties, dus wees er snel bij.

Ik wens je een fijn weekend, geniet nog even van het heerlijke weer!

Groetjes,
Xandra
  photo 1b7b6811-44f0-4818-b035-ad652a46bba7.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X