vrijdag 12 augustus 2016

Thoughtful Branches - deel 1

Goedemiddag!

Het is alweer even geleden dat ik iets postte. Wij genieten momenteel van een heerlijke vakantie, en helaas redde ik het niet meer om een aantal postjes in het vooruit te maken. 
Dus dan nu vanuit Denemarken een postje met een kaartje voor jullie, gemaakt met de prachtige set Thoughtful Branches.
Deze set is helaas maar tijdelijk verkrijgbaar, en ook nog eens zolang de voorraad strekt, dus wees er snel bij als je deze wilt bestellen!

Dat het een heel veelzijdige set is blijkt wel weer met deze kaart. Een lief kaartje, gewoon om te vertellen dat je iemand waardeert.
Mag best wel eens op zijn tijd!

De boomblaadjes zijn verschillende tinten groen. En ook de achtergrond achter de boom heb ik verschillende kleuren gegeven. Wil je weten hoe? Dan ben je van harte welkom op de workshop op vrijdagavond 26 augustus. Deze workshop staat geheel in het teken van deze prachtige bundel. 
Onder het tabblad "workshops" lees je alle belangrijke informatie!

Op woensdag 17 augustus zal ik weer een verzamelbestelling doen. Meebestellen? Dat kan! Mail/app me dan snel je lijstje door!
Natuurlijk kan ik ook jouw bestelling direct vanaf Stampin' Up! naar jou toe laten verzenden. Dan hoef je niet te wachten op de verzamelbestelling. 

Heb je in juli een kortingscode gekregen? Vergeet deze dan niet te gebruiken vóór 1 augustus!

Ik wens je nog een fijn weekend, en tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X