vrijdag 15 juli 2016

Ode aan de hortensia

Goedemorgen!
 
Oei, het is alweer een tijdje geleden dat ik een project plaatste.....
Het was de laatste weken weer erg druk, en de stempeltjes? Die bleven waar ze waren...in de kast.
Tot gister. Toen besloot mijn mojo in ene keer terug te keren! Yeah!
 
Met de prachtige set Thoughtful Branches maakte ik dit kaartje. 

  Detail. Een aantal bloemetjes heb ik uitgeknipt en op de prachtige bloemenbol geplakt. Zo ontstaat er net iets meer diepte. Een aantal pareltjes geeft de hortensia net wat extra's!
Nou hoor ik je denken: "Die stempelset Thoughtful Branches staat toch niet in de catalogus?!?!"
Dat klopt ;-)
Het is prachtige stempelset met bijbehorende stanzen die tijdelijk verkrijgbaar is! Vanaf 2 augustus tot en met 31 augustus kun je deze set bestellen.
En heb je een Bonus Days tegoedbon? Lever deze dan in! Dat geeft je 10% extra korting op deze bundel!
 
Doe je mee aan de International Blog Highlight? Dan kun je HIER op de mooiste kaart stemmen
Dank je wel voor je bezoekje en tot snel!
Groetjes
Xandra
photo seperator.jpg

1 opmerking:

  1. Stunning card Xandra. Perfect for the theme. I adore this new bundle. Thank you for taking part in our international blog highlight and making it such a success!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X