zondag 29 december 2013

Stampin' Up! onder de kerstboom

Hallo iedereen!

Fijne kerstdagen gehad? Wij wel. Lekker makkelijk: eerste Kerstdag ben ik met David naar de kerk geweest waar hij het weer goed heeft gedaan. En we waren 's avonds uitgenodigd door de ouders van Robert om bij de Chinees te eten. Op tweede Kerstdag hebben we hier met mijn ouders gegourmet. Verder lekker gedaan waar we zin in hadden en uitgeslapen ;-)

Omdat we met Sinterklaas dit jaar niet heel veel gedaan hebben (buiten ons eigen heerlijk avondje om natuurlijk) heb ik één en ander gemaakt en onder de kerstboom gelegd: 



Voor zowel ouders als schoonouders heb ik deze flessenhanger gemaakt. Zij passen elke week op David, dus dat verdient natuurlijk een bedankje. De hanger is geïnspireerd op de notitieblokjes die ik eerder voor de demo in het Pestalozzihuis maakte.
De basis is van Naturals White Cardstock gemaakt, en bestempeld met de Off the grid stempel in Crumb Cake. De vlindertjes komen uit de Papillon Potpourri stempelset, en zijn gestempeld met Marina Mist en Baked Brown Sugar. Ze zijn geponst met de Elegant butterfly en Bitty Butterfly ponsen. Eronder zit een matje in dezelfde kleur. De effen vlindertjes die je ziet is een stapeltje van 4 stuks: geponst uit de genoemde kleuren cardstock, en vellum. Dat op een stapeltje, en je hebt een mooi subtiel extraatje!
Verder zitten er nog wat pareltjes op en een CandyDot in de kleur Marina Mist.

Deze zakjes lagen onder de boom voor mijn moeder en zus. Ze hebben beide een Noosa Amsterdam armband, dus de chunks hiervoor zijn met dit soort gelegenheden een dankbaar kadootje, én passen leuk in zo'n opgepimpt zakje ;-)
Hiervoor gebruikte ik de stempelsets Simply Stars, Wishing you (de kadootjes) en Joy to the World (tekst). De zakjes waren een groot succes, net als de kadootjes ;-)

De komende tijd staat er weer veel op de planning: de Stamp-a-Stack avonden, inloopworkshops, een nog verder te ontwikkelen en te plannen scrap-workshop en een hoop drukte omtrent de nieuwe voorjaarscatalogus én de Sale-a-Bration periode komt eraan! Meer nieuws hierover volgt half januari ;-)
Wil je overal van op de hoogte blijven? Meld je via de mailbutton dan aan voor mijn nieuwsbrief. Stampin'by Xandra is ook op Facebook te vinden. Daar kun je dus ook de laatste nieuwtjes en sneek-peeks vinden.

Op 1 januari doe ik weer een verzamelbestelling. Staat er nog wat op je wensenlijstje? Geef je bestelling dan zo snel mogelijk door, dan kan het nog mee op de 1e bestelling van het nieuwe jaar!

Voor nu wens ik jullie een goede jaarwisseling, (doe alsjeblieft voorzichtig met vuurwerk) en een mooi begin van 2014! Dat het maar weer een prachtig jaar mag worden, met veel creatieve uitspattingen, workshops, nieuwe vrienden en mooie momenten!

Fijne zondag!

Xandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X