dinsdag 2 juli 2013

Nieuws, nieuws en nog meer nieuws!

Hoera!!!! Eindelijk kan er besteld worden uit de nieuwe catalogus!
De catalogus is zowel bij mij te bestellen als online te bekijken. Zet een lekkere kop koffie of thee, en klikkerdeklik --> genieten maar!

Maarr....er is nog meer nieuws van Stampin'Up!:
Vandaag werd de nieuwe Best of 25 years-set bekend gemaakt.
Deze maand mogen we gaan genieten van de Best of Butterflies! Vier vlinders die in de afgelopen 25 jaar al eens uitgebracht zijn, en één hele nieuwe! Eén van de vlinders past in de Elegant Butterfly Punch. Deze set is vanaf nu verkrijgbaar, tot 31 maart 2014.

En alsof dat allemaal nog niet genoeg was....is er nóg een nieuwtje:
 
Een hele leuke actie: 25% korting op drie verschillende sets met tekststempels! Stond er toch al heeeel toevallig één heel hoog op mijn verlanglijstje...die heb ik dus gelijk meebesteld!
Deze aanbieding geldt tot 31 juli 2013. Dus sla je slag zolang het kan!
 
Mijn volgende inloopworkshop is inmiddels ook gepland: Op maandag 29 juli ben je van harte welkom bij mij thuis, om weer een leuk project te maken met de materialen van Stampin'Up! Geef je snel op via de mail (mailbutton aan de linker kant van dit blog) want vol is vol! Ik kan maximaal 6 personen kwijt.

Nou, dat was het wel weer even ;-)
Ik meld me snel weer! Leuk dat je er was!

Groetjes

Xandra

photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X