zaterdag 3 februari 2018

Weekends are for movies.....

En dat is precies mijn plan!
Ongeveer anderhalf - twee jaar geleden ben ik begonnen met het maken van filmpjes. Ik vond het ontzettend leuk! Maar door tijdgebrek, andere bezigheden en een inspiratie-gebrek, kwam het klad erin en kwamen er geen nieuwe filmpjes meer.
Zonde, want er was wel vraag naar!
Daarom ben ik er afgelopen week eens goed voor gaan zitten, en voilá: daar was weer een filmpje!
Ik hoop dat ik vanaf nu in de weekenden steeds een nieuw filmpje kan laten zien.
Hier vind je het filmpje:
 

Via mijn kanaal "Stampin' by Xandra" kun je ook de voorgaande filmpjes bekijken.
Een duimpje omhoog vind ik altijd leuk ;-) Wanneer je jezelf abonneert op mijn kanaal, mis je geen filmpjes meer!

Dit zijn ge gemaakte kaartjes:
Onderin het blogbericht kun je zien welke spullen ik heb gebruikt.
Wil je ook leren inkleuren met de Watercolor Pencils?
Dan ben je van harte welkom om een workshop te komen doen! Bij jou thuis een workshop organiseren, kan natuurlijk ook.
Ik wens je een heel fijn weekend, en tot snel!
xx
 
Product List
Watercolor Pencils
€ 19,25
Blender Pens
€ 14,50
Big Shot
€ 120,00

1 opmerking:

  1. Leuke kaarten, Xandra! Heb me meteen op je youtube kanaal geabonneerd.
    Groeten en liefs,
    Mazina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X