vrijdag 23 februari 2018

Trots op jou...

Extra verzamelbestelling:
Zaterdag 24 februari.
Bestel je mee? Stuur mij dan snel je lijstje door. Ik mail je dan zo snel mogelijk de betalingsgegevens toe. Vergeet niet om je Sale-a-Bration-kadootje uit te zoeken!
__________________________________

Goedemorgen!

Vandaag laat ik weer één van de kaartjes zien de we op de Celebrate 2018 workshops hebben gemaakt. Dit kaartje was een hit, veel mensen wilden 'm maken. Het is dan toch altijd leuk om te zien dat kaartjes erg in de smaak vallen. En zodra mensen aan de slag gaan, wordt het óf precies hetzelfde kaartje, óf totaal anders.

Ik denk dat je inmiddels wel kunt zien wat mijn meest gebruikte set uit de voorjaarscatalogus is.... ;-)

Van het vogeltje kun je ook prima een roodborstje maken. De blaadjes uit de embossingfolder en de blaadjes van de stempel passen perfect bij elkaar. Hier heb ik het takje overigens uitgeknipt. Zou je dit niet willen, dan kun je ook de stans van het takje uit de Petals & more dies gebruiken natuurlijk.
 
Ik wens je een fijne dag en alvast een fijn weekend!

xxx

 
Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X