zondag 16 december 2018

Kadobon

Goedemiddag!

Is het bij jou ook wit van de sneeuw? Hier heeft het gisteravond en vannacht gesneeuwd, en is eigenlijk alles al een eind weg. Gelukkig maar, want hoewel ik het prachtig vind, vind ik het niet zo'n succes als ik de deur nog uit moet. Al dat geglibber en gebibber....nee dank u haha!

Afgelopen week mocht ik voor mijn schoonmoeder een kadobon maken, uit naam van mijn schoonvader. Altijd leuke opdrachten!
Ik hoefde niet lang te denken over wat ik wilde gebruiken. Aangezien Hennie ook graag borduurt, was de nieuwe lijn Needlepoint Nook hélemaal perfect!

Met een envelop maakte ik een klein mapje:

Wat een ontzettende leuke en vrolijke lijn is het..... Het designpapier is gemaakt van écht geborduurde designs, die gefotografeerd zijn. Die zijn vervolgens zo bewerkt dat er een vel van 12" ontstond. 
De nieuwe stanzen vind ik ook helemaal leuk: er zijn weer een heleboel nieuwe stiksteekjes te vinden in deze set.  En zie je de label? Bij de Pretty Label punch kun je nu 1 van de stanzen matchen die bij de Needlepoint nook hoort.

En de binnenkant van het mapje. Om wat ruimte te creëren waar mijn schoonvader nog wat kon schrijven, heb ik de labelstans uit de set Stitched Labels framelits genomen. Op de grappige Circle Tab punch paste het vlindertje precies, zo kun je de waardebon net iets makkelijker uit het mapje halen.

Met mijn kadomapje doe ik ook mee aan de teamactiviteit die we in onze groep Stamp Fans hebben: Craft December Daily, ofwel #cddstampfans . Er is een lijstje waar we steeds iets van af kunnen strepen als we weer een kaart of project hebben gemaakt. Ik heb gekozen voor stiksels en steekjes, cadeauverpakking en envelop. Nog 20 items weg te strepen haha!

Heb jij de nieuwe catalogus nog niet ontvangen?
Vraag 'm dan snel aan! Dit doe je door mij een appje of mailtje te sturen. Voor €5,50 stuur ik je de catalogus én de Sale-a-Bration folder toe. Op je eerste bestelling krijg je vervolgens €5,00 korting.
Ik word echt ontzettend blij van de voorjaarscatalogus en SAB-folder. Wat een leuke dingen komen er weer aan!

Ik wens je nog een fijne zondag, en tot snel!
xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X