zondag 8 september 2013

Time to shop!

Goedemiddag allemaal!
Hier is de beloofde informatie dan eindelijk over mijn eigen Stampin'Up website en webshop!
Hier (klik!) kun je de website vinden. Hier staan altijd de laatste nieuwtjes, acties en promoties op. Ook kun je er door een kleine gallery bladeren om ideetjes op te doen. 
Ook mijn eigen webshop kun je via deze site bereiken. Klik hiervoor op het "shop" icoontje rechts bovenin.
Houd hiermee een paar dingetjes even in de gaten: Maak eerst een account aan. 
Betalen gaat alleen met een creditcard. Heb je deze niet, dan kun je natuurlijk altijd via mij bestellen (mailtje, belletje, smsje ;-) ). Dan kan ik de order ook direct naar je toe versturen, net zoals in mijn webshop. De standaard verzendkosten zijn dan, net als in de webshop, €5,95. 
Mocht je maar een kleine bestelling hebben, dan is het voordeliger qua verzendkosten om deel te nemen aan de verzamelbestelling die ik elke maand doe.
Mocht je voor meer dan €200,00 bestellen in de webshop, dan meldt het systeem dat je €30,00 aan Stampin' rewards hebt verdiend. Dit zijn de beter bekende hostess credits! Vergeet deze dus niet te besteden!
Ik ga nu gauw verder met het eten. Vanavond zal ik een paar mooie icoontjes toevoegen die de navigatie naar mijn website en webshop makkelijker maken.
Tot gauw!
Liefs
Xandra
photo seperator.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X